PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 4 | 12--15
Tytuł artykułu

Od reakcji do relacji : Praktyka CRM- na przykładach z branży telekomunikacyjnej

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
CRM jest jak tort. Trudno go zbudować, jeśli na jego dnie nie ma biszkoptu. Tą podstawą jest porównywalny, lub co najmniej taki jak konkurencyjny, produkt lub usługa. Produkt jest więc podstawą, ale sam w sobie, bez klientów chcących go nabyć, na nic się nie zda. Punktem wyjścia w myśleniu o CRM jeszcze niedawno były inwestycje w systemy informatyczne. Tymczasem wszelkie relacje zaczynają się od ludzi, zmiany ich mentalności i wypracowania skutecznej komunikacji dwustronnej. Gra toczy się o wysoką stawkę, gdyż celem jest, aby odzyskać, zdobyć i utrzymać klienta.
Rocznik
Numer
Strony
12--15
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000126943

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.