PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 1 | 40--43
Tytuł artykułu

Zwrot inwestycji w klienta : CRM jako sposób na zwiększenie zyskowności firmy

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Badania pokazują, że w Niemczech przy wdrażaniu rozwiązań CRM podstawowymi celami dla zarządó podejmujących decyzje były wszelkie udogodnienia dla klienta, poprawa ich satysfakcji i uzdrowienie relacji. Dopiero a szóstym miejscu znalazła się potrzeba zwiększenia zysku. Jest to główna przyczyna niepowodzenia tych projektów, gdyż istnienie każdej firmy uzależnione jest od maksymalizacji jej zysku. Taki też powinien być cel wdrożenia CRM, jeśli koncepcja ta ma zakończyć się sukcesem.
Rocznik
Numer
Strony
40--43
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000126944

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.