PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 1 | 44--49
Tytuł artykułu

Klient w roli... pracodawcy : Audyt zarządzania relacjami z klientami poprzedzający wdrożenie systemu CRM- studium przypadku firmy LIDEX

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Sukces wdrożenia strategii CRM zależy od sposobu rozumienia roli, misji i zadań firmy, a nie od tego, czy kupimy najbardziej zaawansowane oprogramowanie do przetwarzania informacji. Jest to kwestia kultury organizacji nastawionej na klienta, myślącej w kategoriach jego korzyści. Tak jest to rozumiane w firmie LIDEX Centrum Tłumaczeń i Obsługi Konferencji.
Rocznik
Numer
Strony
44--49
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • www.crmguru.com
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000126948

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.