PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 1004 Badania marketingowe : metody, tendencje, zastosowania | 242--247
Tytuł artykułu

Wykorzystanie metody TRI*M w badaniu lojalności konsumentów na rynku

Warianty tytułu
Use of TRI*M Method in Research of Customers Loyalty on a Market
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Badanie lojalności konsumentów jest procesem trudnym I złożonym, m.in. z powodu istoty samego zjawiska lojalności. Jednakże zastosowanie metody TRI*M umożliwia syntetyczne określenie stopnia lojalności klientów danej firmy oraz kompleksowe zobrazowanie czynników, które ją kształtują.
EN
Loyalty of customer on a market could be identified by many methods of marketing research. The most popular method of measurement relations between customers and a firm is TRI*M method. There are two instruments: index and map TR1*M. Index TR1*M is the quantitative measure of satisfaction and loyalty of customers. Map TRI*M is presenting all factors that have influence on customer loyalty. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • [1] Jones T.O., Saaer Jr. W.E., Why Satisfied Customers Defect, "Harvard Business Review" 1995 nr 6.
  • [2] Leksykon marketingu, red. J. Altkorn, T. Kramer, PWE, Warszawa 1998.
  • [3] Penconek M., Relacje z klientami, "Marketing w Praktyce" 2000 nr 5.
  • [4] Scharioth J., Zuber Ch., Stakeholder Management International, Infratest Burke Wirkschaftsforschung, March 1998.
  • [5] Smyczek S., Lojalność konsumentów na rynku. Wybrane zagadnienia, AE, Katowice 2001.
  • [6] Zawadzka A.M., Konsumenci lojalni i nielojalni wobec marki produktu. Analiza segmentacji psychograficznej, "Czasopismo Psychologiczne" 1998 nr 3-4.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000041925768

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.