PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 1004 Badania marketingowe : metody, tendencje, zastosowania | 309--316
Tytuł artykułu

Controlling i tracking w zarządzaniu marką

Warianty tytułu
Controlling and Tracking in Brand Management
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono znaczenie łączenia dwóch grup analiz w zarządzaniu marką: prowadzonej regularnie analizy źródeł i skutków siły marki jako zasobu rynkowego (tracking) oraz analizy efektywności wydawania pieniędzy na tworzenie i wzmacnianie siły marki (controlling). Przedstawiono także niebezpieczeństwa wynikające z wyciągania wniosków z informacji opartych tylko na jednej z tych analiz.
EN
A brand may represent an invaluable asset for the firm, but creating and maintaining the brand on the market possesses considerable challenges for managers. One of the challanges consists in the right measurement and analysis of the brand spendings effectiveness. Traditional financial measurement and analysis of the brand spendings effectiveness can be misleading when done in absence of data that reflect sources and consequences of brand strenghts. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000042285178

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.