Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Controlling and Tracking in Brand Management
Języki publikacji
Abstrakty
Przedstawiono znaczenie łączenia dwóch grup analiz w zarządzaniu marką: prowadzonej regularnie analizy źródeł i skutków siły marki jako zasobu rynkowego (tracking) oraz analizy efektywności wydawania pieniędzy na tworzenie i wzmacnianie siły marki (controlling). Przedstawiono także niebezpieczeństwa wynikające z wyciągania wniosków z informacji opartych tylko na jednej z tych analiz.
A brand may represent an invaluable asset for the firm, but creating and maintaining the brand on the market possesses considerable challenges for managers. One of the challanges consists in the right measurement and analysis of the brand spendings effectiveness. Traditional financial measurement and analysis of the brand spendings effectiveness can be misleading when done in absence of data that reflect sources and consequences of brand strenghts. (original abstract)
Rocznik
Strony
309--316
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000042285178