PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 1004 Badania marketingowe : metody, tendencje, zastosowania | 338--344
Tytuł artykułu

Znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem na przykładzie operatora logistycznego - firmy Spedpol

Warianty tytułu
The Meaning of Marketing Investigations in Management Enterprise on the Example of Logistic Operator - Spedpol Firm
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Na początku przedstawiono istotę badań marketingowych. Podkreślono znaczenie wiedzy na temat satysfakcji konsumentów w tworzeniu skutecznej strategii marketingowej. Na końcu omówiono zakres badań marketingowych na rynku usług logistycznych.
EN
The report is meant to emphasise the meaning of marketing investigations in the process of undertaking a decision. It shows the necessity of permanent analysis of both external surroundings as well as internal, in which the present logistic operator functions and develops. Moreover, it characterised the Spedpol approach to carrying out marketing investigations. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • [1] Badania marketingowe. Podstawowe metody i obszary zastosowań, red. K. Mazurek-Łopacińska, AE, Wrocław 1998.
  • [2] Brdulak H., Badania marketingowe na rynku usług logistycznych, "Gospodarka Materiałowa&Logistyka" 2003 nr 2.
  • [3] Bulaszewski S., Satysfakcja pracowników Spedpolu, "Echa Spedpolu" 2002 nr 3.
  • [4] Duliniec E., Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem, PWN, Warszawa 1999.
  • [5] Falkowski A., Tyszka T., Psychologia zachowań konsumenckich, GWP, Gdańsk 2001.
  • [6] Górski J., Badania w firmie logistycznej, "Echa Spedpolu" 2002 nr 3.
  • [7] Jachnis A., Terelak J.F., Psychologia konsumenta i reklamy, Oficyna Wydawnicza BRANIA, Bydgoszcz 1998.
  • [8] Kaczmarczyk S., Badania marketingowe. Metody i techniki, PWE, Warszawa 2002.
  • [9] Kraus M., Satysfakcja klienta drogą do sukcesu, "Marketing w Praktyce" 2003 nr 7.
  • [ 10] Michalik R., Sprawdzamy, czy klienci mogą się do nas dodzwonić, "Echa Spedpolu" 2002 nr 3.
  • [11] Obłój K., Strategia organizacji, PWE, Warszawa 1998.
  • [ 12] Pachniak-Radzińska M., Od satysfakcji do lojalności klientów, "Echa Spedpolu" 2002 nr 3.
  • [13] Pfohl H.Ch., Zarządzanie logistyką. Funkcje i instrumenty, Biblioteka Logistyka, Poznań 1998.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000042285217

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.