PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 1004 Badania marketingowe : metody, tendencje, zastosowania | 373--377
Tytuł artykułu

Metody badania rynku młodych konsumentów - problemy metodyczne

Autorzy
Warianty tytułu
Methods of Research of Young Consumers Market - Methodical Problems
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Do badania zachowań młodych konsumentów wykorzystywane są zarówno wtórne (publikacje GUS oraz placówek i agencji badawczych) jak i pierwotne źródła informacji. Stwierdzono, że rynek młodych konsumentów jest bardzo ciekawym przedmiotem badań. Są to konsumenci szczególnie otwarci na nowe technologie, produkty i sposoby komunikacji.
EN
The young consumers are important subjects of demand on the market Therefore, research of young consumers with consideration of their features is needed. The aim of this article is to present the method of research of young consumers' behaviour. In the article desk and field research, is shown and specially qualitative method of research.(original abstract)
Twórcy
autor
Bibliografia
  • [1] Analiza rynku, red. H. Mruk. P WE, Warszawa 2003.
  • [2] Badania marketingowe. Podstawowe metody i obszary zastosowań, red. K. Mazurek-Łopacińska. AE, Wrocław 2002.
  • [3] Dylematy mlodych konsumentów, red. A. Olejniczuk-Merta, IRWiK, Warszawa 2003.
  • [4] Frankfort-Nachmias Ch., Nachmias D., Metody badawcze w naukach społecznych, Zysk i S-ka, Poznań 2001.
  • [5] Internet w marketingu, red. A. Bajdak, P WE, Warszawa 2003.
  • [6] Kędzior Z., Karcz K., Badania marketingowe w praktyce, PWE, Warszawa 2001.
  • [7] Maty Rocznik Statystyczny Polski 2003, GUS, Warszawa 2003.
  • [8] Nikodemska-Wołowik A., Jakościowe badania marketingowe, PWE, Warszawa 1999.
  • [9] Olejniczuk-Merta A., Rynek młodych konsumentów, Difin, Warszawa 2001.
  • [10] Sagan A., Badania marketingowe. Podstawowe kierunki, AE, Kraków 1998.
  • [11] Wolny R., Badanie postaw i opinii młodych konsumentów jako źródło informacji o zwyczajach gastronomicznych, [w:] Współczesne obszary marketingu, red. A. Szromnik, AE, Kraków 2002.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000042285249

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.