Warianty tytułu
Identification of Consumption Preferences Among Selected Groups of Poland's Population
Języki publikacji
Abstrakty
Artykuł ma na celu identyfikację preferencji młodych polskich konsumentów - osób w wieku do 40 lat., aktywnych, stanowiących grupy wzorcotwórcze dla swych grup odniesienia. Celem badań jest również stwierdzenie przydatności wykorzystanych metod badawczych do identyfikacji preferencji. W dalszej części opracowania przeprowadzono analizę wybranych danych z budżetów gospodarstw domowych na podstawie ankiety audytoryjnej wśród studentów studiów zaocznych.
The article aims at identification of consumer preferences among young Poles who are active, up to the age of 40, and therefore become a model group for their reference groups. Another aim of the research is to ascertain the usefulness of used research methods for identification of preferences. Then, there is an analysis of selected data from budgets of households based on the auditorium questionnaire technique among the students of extramural studies. (AŁ)
Rocznik
Strony
159--188
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000042834830