PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 1004 Badania marketingowe : metody, tendencje, zastosowania | 469--475
Tytuł artykułu

Pomiar zachowań respondentów ankiety internetowej - studium przypadku

Warianty tytułu
Measurement of Behaviour of Internet Questionnaire Respondents - Case Study
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł przedstawia analizę zachowań respondentów ankiety internetowej. Analiza została oparta na badaniach własnych autora. Badania przeprowadzone zostały za pomocą kwestionariusza umieszczonego na stronie www, na próbie 142 menedżerów polskich przedsiębiorstw.
EN
This article is a case-study presenting - on the base of relevant theory - selected results of metadata analysis based on author's own research using electronic questionnaire posted on the Web. Metadata gathered by server-side application gave the possibility to explore respondents' response patterns, to interpret time of response in comparison to completeness of the response and also the influence of some factors affecting response rate and response completeness.(original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • [1] Batagelj Z., Vehovar V., Technical and Methodological Issues in WWW Surveys, paper presented at AAPOR'98. Software and Methods for Conducting Internet Surveys, St. Louis, USA, 1998, wersja elektroniczna dostępna: http://www.ris.org/ris98/stlouis/index.html [dostęp: 01-08-2002].
  • [2] Bosnjak M., Tuten T.L., Classifying Response Behaviors in Web-based Surveys, "Journal of Computer Mediated Communication", 2001 nr 3 vol. 6 (april) [dokument elektroniczny], tryb dostępu: http://www.ascusc.org/jcmc/vol6/issue3/boznjak.html [dostęp: 23-08-2002].
  • [3] MacElroy B., Variables influencing dropout rates in Web-based surveys, "Quirk's Marketing Research Review" 2000 (July) wersja elektroniczna dostępna: http://www.quirks.com/articles/article_ _print.asp?arg_articleid=605 [dostęp: 26-08-2002].
  • [4] Mącik R., Badania marketingowe on-line o charakterze pierwotnych źródeł informacji, [w:] Innowacje w marketingu. Młodzi o marketingu, Instytut Handlu Zagranicznego Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańska Fundacja Kształcenia Menedżerów, Sopot 2001.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000043750290

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.