Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Measurement of Logistics Influence on the Effectiveness of the Marketing Activities
Języki publikacji
Abstrakty
Omówiono wpływ logistyki i obsługi klienta na skuteczność działań marketingowych. Przedstawiono wyniki badań przeprowadzonych przez autorów. Próbę identyfikacji wpływu logistyki na skuteczność działań marketingowych została przeprowadzona na podstawie informacji o zrealizowanych przez przedsiębiorstwa handlowe celach oraz przypisanych do nich, ocenianych pod względem przydatności, działaniach marketingowych.
The authors of the report have undertaken the terse test of explanation of theoretical and real relationship of logistics and marketing, and in particular of influence of the logistic activity on the effectiveness of the marketing activity in an enterprise. (original abstract)
Rocznik
Strony
528--536
Opis fizyczny
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
- [1] Buell V.P., Marketing Management, McGraw-Hill, New York 1984 (cyt: R. Kłeczek, W. Kowal, J. Woźniczka: Strategiczne planowanie marketingowe, PWE, Warszawa 1997).
- [2] Christopher M., Logistyka i zarządzanie łańcuchem podaży. Jak obniżyć koszty i poprawić jakość obsługi, Wyd. Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 2001.
- [3] Churchill G.A., Badania marketingowe. Podstawy metodologiczne, PWN, Warszawa 2002.
- [4] Muszyńska W., Metody badania skuteczności i efektywności marketingu, Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu nr 925, AE, Wrocław 2002.
- [5] Sławinska M., Urbanowska-Sojki E.: Marketing w zarządzaniu firmą handlową, PWE, Warszawa 1995.^
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000046485078