PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 10 | 138--153
Tytuł artykułu

Przesłanki i czynniki kształtowania reputacji firmy

Autorzy
Warianty tytułu
The Premises and Factors of Shaping the Reputation of a Firm
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule omówiono istotę pojęć wizerunku, tożsamości i reputacji przedsiębiorstwa. Przedstawiono elementy i czynniki kształtujące te zagadnienia.
EN
This article concerns the problems connected with the perception of a firm on the market. It contains a description of the essence of reputation for an enterprise against the background of its image and identity. It presents also the relations between these concepts, and also identifies the factors and mechanisms shaping them. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
138--153
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Altkorn J., 2000, Wizualizacja firmy, Instytut Marketingu, Kraków.
  • B1ack S., 1998, Public relations, Dom Wydawniczy ABC, Warszawa.
  • Cenker E. M., 2000, Public relations, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, Poznań.
  • Domański T., 1993, Skuteczna reklama i promocja, Poltext, Warszawa.
  • Filipek J., 1995, Tożsamość wizualna firm, "Marketing i Rynek", nr 9.
  • Huber K., 1994, Image, czyli jak być gwiazdą na rynku, Businessman Book, Warszawa.
  • Kotler P., 1994, Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Gebethner i S-ka, Warszawa.
  • Krawulski J., 2000, Public relations - wybrane zagadnienia, A.E. Poznań, Poznań.
  • Panfil M., 1999, Wycena wartości rynkowej marki, "Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstw", nr 3.
  • Rydel M., 1998, Podręczny leksykon promocji, Gdańska Fundacja Kształcenia Menedżerów, Gdańsk.
  • Stoner J. A. F., Wankel Ch., 1994, Kierowanie, PWE, Warszawa.
  • Sznajder A., 1993, Sztuka promocji, czyli jak najlepiej zaprezentować siebie i swoją firmę, Businessman Book, Warszawa.
  • Sztucki T., 1998, Encyklopedia marketingu. Definicje, zasady, metody, Placet, Warszawa..
  • Tkaczyk J., Rachwalska J., 1997, Wszystko jest obrazem. Kształtowanie wizerunku przedsiębiorstwa, "Marketing i Rynek", nr 5.
  • Wójcik K., 2001, Public relations od A do Z, tom I; Placet, Warszawa.
  • Zemler Z., 1992, Public relations, kreowanie reputacji firmy, Poltext, Warszawa.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000048145615

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.