PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | 179 | cz. 1 Marketing - handel - konsument w globalnym społeczeństwie informacyjnym | 13--18
Tytuł artykułu

Makropolityka, makromarketing, mikromarketing - problem relacji i odpowiedzialności

Warianty tytułu
Macropolitics, Macromarketing, Micromarketing - Problem of Relations and Responsibility
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zwrócono uwagę na relacje panujące pomiędzy elementami otoczenia, w którym działają organizacje. Podkreślona została rola działalności marketingowej firmy, która powinna przyczyniać się do efektywnego jej funkcjonowania. Także procesy globalizacji i integracji wymagają przemyślanych działań w skali mikro- i makro oraz kreowania uzupełniających się elementów promocji.
EN
In the article author pays attention to matters of relations between the elements of the environments - especially in macro scale - and the efficiency of company's marketing performance. Globalization and integration process requires active attitude towards macropolitics. It should create complementary set of elements promoting marketing performance on various levels. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000050993916

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.