Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Macropolitics, Macromarketing, Micromarketing - Problem of Relations and Responsibility
Języki publikacji
Abstrakty
Zwrócono uwagę na relacje panujące pomiędzy elementami otoczenia, w którym działają organizacje. Podkreślona została rola działalności marketingowej firmy, która powinna przyczyniać się do efektywnego jej funkcjonowania. Także procesy globalizacji i integracji wymagają przemyślanych działań w skali mikro- i makro oraz kreowania uzupełniających się elementów promocji.
In the article author pays attention to matters of relations between the elements of the environments - especially in macro scale - and the efficiency of company's marketing performance. Globalization and integration process requires active attitude towards macropolitics. It should create complementary set of elements promoting marketing performance on various levels. (original abstract)
Rocznik
Tom
Strony
13--18
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000050993916