Czasopismo
2004
|
179
|
cz. 1 Marketing - handel - konsument w globalnym społeczeństwie informacyjnym
|
141--148
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Innovation of Companies in the Global Market Context
Języki publikacji
Abstrakty
Zaprezentowano związek pomiędzy zdolnością przedsiębiorstwa do wdrażania innowacji a konkurencyjnością tego przedsiębiorstwa na globalnym rynku. Innowacyjność została przedstawiona jako podstawa efektywnego zarządzania organizacją w konkurencyjnym otoczeniu, a sfera B+R i transfer technologii są postrzegane przez autora jako strategiczne funkcje dla przyszłości rozwoju przedsiębiorstwa.
Innovation is the core for successful corporate management in competitive environne The paper describes the links between the ability to apply innovations and the company’s competitiveness in global markets.(original abstract)
Rocznik
Tom
Strony
141--148
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Bartlett Ch. A., Ghoshal S., Going global. Lesson from late movers, „Harvard Business Review" 2000, March-April.
- Boutellier R., Gassman O., von Zedtwitz M.., Managing Global Innovation, Springer Verlag, New York 2000.
- Cooper R. G., Winning at New Products: Accelerating the Process from Idea to Launch, Perseus Publishing; Boulder, 2001.
- http://www.cordis.lu/innovationnes/src/studies.htm, September 2001, s. 90.
- Innovation Policy in Six Candidate Countries. The Challenges, raport UE, Kotler Ph., Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Gebethner i S-ka, Warszawa 1994, s. 206.
- Pomykalski A., Zarządzanie innowacjami, PWN, Warszawa 2001.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000051430643