PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | 179 | cz. 1 Marketing - handel - konsument w globalnym społeczeństwie informacyjnym | 141--148
Tytuł artykułu

Innowacyjność przedsiębiorstw w kontekście rynku globalnego

Warianty tytułu
Innovation of Companies in the Global Market Context
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zaprezentowano związek pomiędzy zdolnością przedsiębiorstwa do wdrażania innowacji a konkurencyjnością tego przedsiębiorstwa na globalnym rynku. Innowacyjność została przedstawiona jako podstawa efektywnego zarządzania organizacją w konkurencyjnym otoczeniu, a sfera B+R i transfer technologii są postrzegane przez autora jako strategiczne funkcje dla przyszłości rozwoju przedsiębiorstwa.
EN
Innovation is the core for successful corporate management in competitive environne The paper describes the links between the ability to apply innovations and the company’s competitiveness in global markets.(original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Bartlett Ch. A., Ghoshal S., Going global. Lesson from late movers, „Harvard Business Review" 2000, March-April.
  • Boutellier R., Gassman O., von Zedtwitz M.., Managing Global Innovation, Springer Verlag, New York 2000.
  • Cooper R. G., Winning at New Products: Accelerating the Process from Idea to Launch, Perseus Publishing; Boulder, 2001.
  • http://www.cordis.lu/innovationnes/src/studies.htm, September 2001, s. 90.
  • Innovation Policy in Six Candidate Countries. The Challenges, raport UE, Kotler Ph., Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Gebethner i S-ka, Warszawa 1994, s. 206.
  • Pomykalski A., Zarządzanie innowacjami, PWN, Warszawa 2001.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000051430643

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.