PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | 11 | nr 972 | 151--160
Tytuł artykułu

Komunikacja z inwestorami jako element tworzenia wartości dla akcjonariuszy

Warianty tytułu
Communication with Investors as a Factor of Creation of Value of Shareholders
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem opracowania było zwrócenie uwagi na znaczenie komunikacji z inwestorami, jako środka prowadzącego do wzrostu wartości przedsiębiorstw. Autor podjął próbę określenia narzędzi komunikacji, jakimi niektóre przedsiębiorstwa posługują się, ustalenia adresatów tych zabiegów komunikacyjnych oraz zwrócił uwagę na nowe media komunikacyjne, głównie na możliwości jakie stwarza Internet. Zdaniem autora, przedsiębiorstwo prowadzące efektywną komunikację z inwestorami, podnosi swoją wartość i zgodnie z koncepcją Shareholder Value osiąga cele inwestorów.
EN
The article pays attention to the importance of communication with investors by the process of creation of value for shareholders. The place of the investor's relations in conception of Shareholder Value is defined at the beginning of the article. Next aims and instruments which are used in communication with investors are presented. The article pays attention to profits which could be brought for the company by internet. The article also studies influence of investors relations for creation of value for shareholders and shows necessity of information of the financial community about the current situation of the company. (original abstract)
Rocznik
Tom
11
Numer
Strony
151--160
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Black A., Wright P., Bachman J.E.: Shareholder Value für Manager. Frankfurt/Main 1998.
  • Bötzel S., Schwilling A.: Erfolgsfaktor Wertmanagement. München 1998.
  • Brealey R.A., Myers S.C.: Podstawy finansów przedsębiorstw. Warszawa 1999.
  • Copeland T., Koller T., Murrin J.: Wycena: Mierzenie i kształtowanie wartości firm. Warszawa 1997.
  • Herman A , Szablewski A.: Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa. Warszawa 1999.
  • Investor Relations. Wiesbaden: Deutscher Investor Relations Kreis 2000.
  • Rappaport A.: Shareholder Value. Stuttgart 1999.
  • Strategie wzrostu wartości firmy. Red. A. Szablewski. Warszawa 2000.
  • Volkart R.: Shareholder Value & Corporate Valuation. Zürich 1998.
  • Zarządzanie wartością firmy. Red. A. Herman, A. Szablewski. Warszawa 1999.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000052068615

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.