PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 1 | 193--202
Tytuł artykułu

Proekologiczna dystrybucja jako instrument marketingu ekologicznego

Autorzy
Warianty tytułu
Pro-Ecological Distribution as an Instrument of Ecological Marketing
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule scharakteryzowano proekologiczną dystrybucję, która jest jednym z instrumentów marketingu ekologicznego. Przedstawiono główny cel proekologicznej polityki dystrybucji jakim jest dostarczenie produktu nabywcom zgodnie z ich potrzebami. Dokonano analizy oczekiwań konsumentów z wyższym poziomem świadomości ekologicznej wobec dystrybucji produktów i wskazano podstawowe problemy decyzyjne proekologicznej dystrybucji. Zaprezentowano przykłady proekologicznych rozwiązań w zakresie dystrybucji.
EN
Description of pro-ecological distribution as the instrument of ecological marketing has been given as well as the main goal of pro-ecological distribution, which is product's delivery to buyers according to their needs. (A.Ł.)
Rocznik
Numer
Strony
193--202
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000052830385

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.