PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 1004 Badania marketingowe : metody, tendencje, zastosowania | 17--27
Tytuł artykułu

Tendencje i kierunki w badaniach marketingowych

Warianty tytułu
Tendencies and Directions in Marketing Research
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono przesłanki nowych tendencji w badaniach marketingowych. Omówiono kierunki rozwoju badań marketingowych m.in. nowe technologie gromadzenia i przetwarzania danych marketingowych.
EN
New trends in marketing research result first of all from: growth and change of character of customer's expectations, changes of relations between an enterprise and a customer, changes in market's spatial structure. Lead directions of changes in marketing research consist in: growth of qualitative research importance, marketing research internationalization, emergence of new areas of applications in marketing research, change of the researcher's role in decision process, coming into being new profiles of research companies. (original abstract)
Bibliografia
  • [1] Badania marketingowe w nowym tysiącleciu: nowe przesłanki i trendy, "Marketing i Rynek" 2002 nr 10.
  • [2] Conchon F., Le management des etudes qualitatives internationales, "Revue Francaise du Marketing" 1998 nr 3-4.
  • [3] Faivre J. P., Des etudes classiques awx etudes strategigues, "Revue Francaise du Marketing" 1993 nr 2-3.
  • [4] Guelfand G., Les etudes qualitatives, evolutions et perpectives, "Revue Francaise du Marketing" 1998 nr 3-4.
  • [5] Mourier P., Burgaud, Euromarketing, Les Editions d'Organisation, Paris 1989.
  • [6] Oudjani J. M., Nouvelles mission des eudes qualitatives, "Revue Francaise du Marketing" 1998 nr 3-4.
  • [7] Tissier-Desbordes E., Approche historique des etudes qualitatives, "Revue Francaise du Marketing" 1998 nr 3-4.
  • [8] Usunier J.C., Equivalence et non-equivalence entre contextes culturels, "Revue Francaise du Marketing" 1998 nr 3-4.
  • [9] Yip G.S., Strategia globalna. Światowa przewaga konkurencyjna, PWE ,Warszawa 1996.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000055083222

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.