PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 1004 Badania marketingowe : metody, tendencje, zastosowania | 65--71
Tytuł artykułu

Procedury badań marketingowych - kłopoty z próbą

Warianty tytułu
Marketing Research Procedures - Difficulties with Sample Selection
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wśród uwarunkowań wpływających na kłopoty w doborze grupy badawczej wymieniono: ilość środków pieniężnych przeznaczonych na badania, sposoby ich finansowania i procedury, zmiany po stronie podażowej rynku i przesyt badaniami ankietowymi.
EN
The paper undertakes the problem of a certain stage of research procedure, i.e. sample selection. It discusses the significance and selected preconditions of the stage which entail methodological difficulties. Special emphasis has been put on the issue of new media. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • [1] Churchill G.A., Badania marketingowe. Podstawy metodologiczne, PWN, Warszawa 2002.
  • [2] Dietl J., Marketing, PWE, Warszawa 1985.
  • [3] Kaczmarczyk S., Badania marketingowe. Metody i techniki, PWE, Warszawa 1999.
  • [4] Kelley E.J., Marketing. Strategy and Functions, Prentice Hall Inc. England Cliffs, New Jersey 1965.
  • [5] Kędzior Z., Karcz K., Badania marketingowe w praktyce, PWE, Warszawa 1996.
  • [6] Michalski E., Marketing. Podręcznik akademicki, PWN, Warszawa 2003.
  • [7] Nowacki R., Strużycki M., Reklama w przedsiębiorstwie, Difin, Warszawa 2002.
  • [8] "Rocznik Statystyczny RP", GUS, Warszawa 2002.
  • [9] Ruszczyk Z, Biznes w Internecie, ODiDK, Gdańsk 1997.
  • [10] Sojkin B., Ratajczyk P., Badania marketingowe przy wykorzystaniu Internetu, [w:] Wykorzystanie Internetu w marketingu, red. E. Zeman-Miszewska, AE, Katowice 2003.
  • [11] Sznajder A., Marketing wirtualny. Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2002.
  • [12] Teoria i praktyka marketingu handlowego. Wybrane problemy, red. K. Śliwińska, CBiE AE, Katowice 2002.
  • [13] Żurawik B., Żurawik W., Zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie, PWE, Warszawa 1996.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000055083268

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.