Czasopismo
2004
|
179
|
cz. 1 Marketing - handel - konsument w globalnym społeczeństwie informacyjnym
|
253--258
Tytuł artykułu
Warianty tytułu
Customer Relationship Management and its Role in Creating Competitive Advantage in Times of the New Economy.
Języki publikacji
Abstrakty
Przedstawiono narzędzia wykorzystywane w ramach działań CRM (Customer Relationship Management), ze szczególnym uwzględnieniem call center, oraz rola tych narzędzi w budowaniu relacji z klientami i odnoszenia sukcesów rynkowych w warunkach Nowej Ekonomii.
The good relations with the customer became the most important factor in creating competitive advantage in times of the New Economy. CRM extends the concept of selling from a discrete act performed by a salesperson to a continual process involving every person in the company. Using CRM we can incorporate computer telephony and on-line communication both of which allow a call center to automatically identify current customers.(original abstract)
Rocznik
Tom
Strony
253--258
Opis fizyczny
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
- Kulpiński R., Wystarczy zadzwonić, „Impact" 1999, grudzień.
- Otto J., Indywidualizacja działań marketingowych w warunkach hiperkonkurencji, [w:] Globalizacja i regionalizacja gospodarki w Europie Środkowo-Wschodniej na początku XXI wieku, materiały Międzynarodowej Konferencji Naukowej Rzeszów-Polańczyk 2001, Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, Rzeszów 2001.
- Trick L. (ed.), „Sales and Marketing Management Magazine", www.crmGuru.com, CRM. Talk, nr 1.
- Zachara M., CRM i nowoczesny marketing, „Modern Marketing" 2000, marzec.
- Warwas M., CRM - o co tu chodzi?, „Modern Marketing" 2000, styczeń.
- www.masterplan.com.pl.
- www.modernmarketing.pl.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000057421707