PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | 4 | z. 3 | 226--230
Tytuł artykułu

Zarządzanie logistyczne w procesach integracyjnych agrobiznesu

Warianty tytułu
Logistic Management in Agribusiness Integrational Processes
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autor, na przykładzie producentów rolnych (agrobiznesu), przedstawił działania związane z tworzeniem grup marketingowych, a także producenckich, opartych na zjawisku integracji. Podkreślił konieczność wprowadzenia metod zarządzania logistycznego (objęcie strategią logistyczną całego łańcucha partnerów w agrobiznesie) w celu budowania strategii konkurencji.
EN
Present market characterizes of many changes in business environment, when the entities trying to make his position better. The competitiveness of local enterprises first of all is dependent on their market adaptational process and of efficiency of whole logistic chain. Such understanding of enterprise economic activity will hold out test of free market competition time. (original abstract)
Rocznik
Tom
4
Numer
Strony
226--230
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Abt S. (2001): Logistyka w teorii i praktyce. AE Poznań, s. 38; 126.
  • Kensy T. (1996): Grupy marketingowe producentów rolnych, metody działania oraz niektóre rozwiązanie organizacyjne. [W:] Modele poprawy zaopatrzenia przetwórców i eksporterów żywności w Polsce. Komisja Unii Europejskiej, FAPA, Warszawa, s. 1-3.
  • Małysz J. (1996): Procesy integracyjne w agrobiznesie [W:] Modele poprawy zaopatrzenia przetwórców i eksporterów żywności w Polsce. Komisja Unii Europejskiej, FAPA, Warszawa, s. 55; 62-65.
  • Rutkowski K. (1993): Czas logistyki. Businessman Magazine nr 3, s. 43.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000059764903

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.