PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | 179 | cz. 1 Marketing - handel - konsument w globalnym społeczeństwie informacyjnym | 439--446
Tytuł artykułu

Marketing a technologia: szanse i zagrożenia

Warianty tytułu
Marketing and Technology - Opportunities and Threats
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autorzy omawiają szanse i zagrożenia, a także związki istniejące pomiędzy marketingiem a technologią. Wykorzystywanie szeroko rozumianej technologii jest dla marketingu nie tylko korzystne, ale i coraz częściej nieodzowne. Należy jednak pamiętać, iż marketingowi grozi szereg niebezpieczeństw związanych z rozwojem, wszechobecnością, a jednocześnie awaryjnością technologii, i nie są to jedynie zagrożenia o charakterze konkurencyjnym.
EN
Technology has enormous impact on marketing management today. It influences shape of every marketing-mix, is a cornerstone of business strategy and serves as a competitive tool. It's engaged in all modern marketing concepts, as relationship marketing (CRM), direct marketing (e-commerce) or quality management (TQM). But it can't be said only about positive connections between technology and marketing. Technology can be a cause of serious problems for both customers and companies. The authors present the most important opportunities and threats which emerge in multiple areas of technology and marketing encounters. They support them with numerous examples of companies and market events.(original abstract)
Bibliografia
  • D'Aveni R., The empire strikes back: Contrrevolutionary strategies for industry leaders, „Harvard Business Review" 2002, listopad, s. 66-74.
  • Fournier S., Dobscha S., Mick D. G., Jak zapobiec przedwczesnej śmierci marketingu relacyjnego, „Harvard Business Review Polska" 2003, sierpień, s. 80-87.
  • „Internet" 2003, nr 5, s. 22.
  • Łuczyk A., Nie daj się złapać w sieć, „Internet" 2003, nr 6, s. 52-55.
  • Ross J. W., Weil P., Sześć decyzji dotyczących systemów informatycznych, których nie powinni podejmować pracownicy działów IT, „Harvard Business Review Polska" 2003, czerwiec, s. 100-109.
  • Slywotzky A. J., Wise R., Kryzys wzrostu i jak go pokonać, „Harvard Business Review Polska" 2003, marzec, s. 101-114.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000060728555

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.