PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | 179 | cz. 1 Marketing - handel - konsument w globalnym społeczeństwie informacyjnym | 469--477
Tytuł artykułu

Zastosowanie internetowych narzędzi badań marketingowych w polskich przedsiębiorstwach

Warianty tytułu
Usage of the Internet Market Research Tools in Polish Enterprises
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono rolę Internetu jako źródła informacji marketingowej oraz przedstawiono wybrane wyniki badań empirycznych poświęconych rozpoznaniu zakresu wykorzystania internetowych źródeł informacji w polskich przedsiębiorstwach.
EN
This paper presents selected results of research about the use of the Internet marketing data sources, conducted over the Internet by using electronic questionnaire. Author examines in the paper topics including: research methodology, the use of the Internet in interviewed firms, the use of the internet data sources in them and also the influence of such use on firm outcomes - including competitive position.(original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Czarnecki A., Badania ankietowe w Internecie, „Marketing w Praktyce" 2001, nr 5, s. 58.
  • Forrest E., Internet Marketing Research: Resources and Techniques, McGraw-Hill Australia, Sydney 1999, s. 8-12 i 136-138.
  • Kędzior Z., Karcz K., Badania marketingowe w praktyce, PWE, Warszawa 2001, s. 29.
  • Kohli A. K., Jaworski B. J., Kumar A., MARKÖR: A measure of market orientation, „Journal of Marketing Research" 1993, Vol. 30, November, s. 467-477.
  • Mącik R Badania marketingowe on-line o charakterze pierwotnych źródeł informacji w:] Innowacje w marketingu Młodzio marketingu, Instytut Handlu Zagranicznego UG, Sopot 2001, s. 327-331.
  • McDaniel C.,Gates, Marketing Research: The Impact of the Internet, John Wiley & Sons, New York 2002, s. 15-17.
  • Ranking witryn internetowych - Marzec 2003, TNS OBOP, informacja prasowa (dokument elektroniczny), tryb dostępu: http://www.tns-global.pl/centrum/zal/TNSOBOPJnterbus_0303_l.doc (dostęp 25.04.2003).
  • Schaefer D. R., Dillman D. A., Development of a standard e-mail methodology: Results of an experiment, „Public Opinion Quarterly" 1998, Vol. 62, s. 378-397.
  • Sethi V., W. R. King, Development of measures to asses the extent to which an information technology application provides competitive advantage, „Management Science" 1994, Vol. 40, No. 12, s. 1601-1627.
  • Wielki J., Elektroniczny marketing poprzez Internet, PWN, Warszawa-Wrocław 2000, s. 104-105.
  • Wired SMEs in Poland, eMarketer, informacja prasowa z 8.11.2002 (dokument elektroniczny), tryb dostępu: http://www.emarketer.com/news/article.php71001823 (dostęp: 9.11.2002).
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000060728736

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.