PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | nr 1046 Szanse i zagrożenia rynkowe przedsiębiorstw polskich w kontekście procesów integracyjnych | 132--137
Tytuł artykułu

Zarządzanie relacjami z klientem - kierunki, optymalizacja działań w kontekście procesów integracyjnych

Autorzy
Warianty tytułu
Management of Relations with a Client - Directions, Optimization of Activities in the Context of Integration Processes
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono wybrane kierunki i możliwości osiągania przez przedsiębiorstwo optymalnych efektów rynkowych oraz finansowych dzięki wykorzystaniu zarządzania relacjami z klientem. Zwrócono uwagę na to, iż kontakty klienta z firmą nie dotyczą jedynie samej transakcji zakupu, zachodzą także podczas kontaktu z ogłoszeniem reklamowym, w czasie zamawiania produktu czy telefonu do firmy w razie wystąpienia problemu.
EN
This article presents remarks on selected development directions in CRM. The development and maintenance of customer relationships is a key to improved profitability. Maintenance of good relationship with its customers may determine the success of an enterprise but it means to have the best technology, conscious personel and good financial results of CRM application. (original abstract)
Twórcy
autor
Bibliografia
  • [1] CRM wkrótce bardziej analityczny, "Modern Marketing", marzec/kwiecień 2002.
  • [2] Dyche J., CRM. Relacje z klientami, Helion, Gliwice 2002.
  • [3] Haring C., Pozwól klientowi zarządzać relacjami, "Marketing w Praktyce", marzec 2003.
  • [4] Nowakowski M.K., Wajszczuk J.J., Globalne uwarunkowania we współczesnym marketingu, [w:] Marketing. Przełom wieków, AE, Wrocław 2000.
  • [5] Reinartz W., Kumar V., Blady w zarządzaniu lojalnością klientów, "Harvard Business Review Polska", marzec 2003.
  • [6] Stanusch M., Raport - CRM w Polsce, Process4E SA, Warszawa 2001.
  • [7] What's Next in CRM: Learning Relationships, Aberden Group, listopad 2001, [w:] Koniec CRM-u?, "Modern Marketing", styczeń 2002.
  • [8] www.e-crm.int.pl
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000061795166

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.