Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Client Education as the Tool of the Diffusion of the Enterprise Knowledge
Języki publikacji
Abstrakty
Pojawia się nowy typ aktora organizacyjnego: klient-pracownik. Celem edukacji klienta jest wyrównanie poziomów wiedzy firmy i klienta. Radar społeczny jest jednym z dogodnych narzędzi wymiany wiedzy między organizacją gospodarczą a klientem. (abstrakt oryginalny)
In the paper are presented: - the essence of the knowledge diffusion, - the lack of the balance of the company and the client, - social radar as the instrument of the client education. (original abstract)
Rocznik
Strony
267--273
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Tiwana A. (2003), Przewodnik po zarządzaniu wiedzą, Placet, Warszawa.
- Goleman D. (1999), Inteligencja emocjonalna, Media Rodzina, Poznań.
- Monitorowanie otoczenia (2003), red. M. Kwieciński, R. Borowiecki, Zakamycze, Kraków.
- Perechuda K., Dyfuzja wiedzy w przedsiębiorstwie sieciowym (w druku).
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000063096332