PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | nr 1044 Nowoczesne technologie informacyjne w zarządzaniu | 267--273
Tytuł artykułu

Edukacja klienta jako instrument wyrównywania poziomów wiedzy przedsiębiorstwa i otoczenia rynkowego

Warianty tytułu
Client Education as the Tool of the Diffusion of the Enterprise Knowledge
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Pojawia się nowy typ aktora organizacyjnego: klient-pracownik. Celem edukacji klienta jest wyrównanie poziomów wiedzy firmy i klienta. Radar społeczny jest jednym z dogodnych narzędzi wymiany wiedzy między organizacją gospodarczą a klientem. (abstrakt oryginalny)
EN
In the paper are presented: - the essence of the knowledge diffusion, - the lack of the balance of the company and the client, - social radar as the instrument of the client education. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Tiwana A. (2003), Przewodnik po zarządzaniu wiedzą, Placet, Warszawa.
  • Goleman D. (1999), Inteligencja emocjonalna, Media Rodzina, Poznań.
  • Monitorowanie otoczenia (2003), red. M. Kwieciński, R. Borowiecki, Zakamycze, Kraków.
  • Perechuda K., Dyfuzja wiedzy w przedsiębiorstwie sieciowym (w druku).
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000063096332

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.