Czasopismo
2004
|
179
|
cz. 1 Marketing - handel - konsument w globalnym społeczeństwie informacyjnym
|
521--526
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Measurement of Marketing Activities in the Internet - Review of Methods and Problems
Języki publikacji
Abstrakty
Przedstawiono problemy zarówno metodologiczne jak i techniczne związane z pomiarem działań marketingowych w Internecie. Jako podstawowe narzędzie promocji w Internecie autor wymienia witrynę WWW, do której odwołuje się większość prowadzonych w tym medium kampanii reklamowych.
Internet seems to be a perfect mass medium as it allows to measure itself without a need of using any other media. The very fast development of the medium makes it impossible to measure the usage and users as easly as it was done in the very beginnings of the World Wide Web. The paper discusses four main areas of research concerning marketing activity over the Internet and major errors and problems that can occur while the research is conducted. Some basic suggestions for corrections are also presented.(original abstract)
Rocznik
Tom
Strony
521--526
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Goban-Klas T., Media i komunikowanie masowe. Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa-Kraków 2001, s. 25.
- Hoffman D., Novak T., Chatterjee P., Commercial Scenarios for the Web: Opportunities and Chalenges, http://www.ascousc.org/jcmc/volll/issue3/hoffman.html, (dostęp: 15.01.2002).
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000063097272