PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | 179 | cz. 1 Marketing - handel - konsument w globalnym społeczeństwie informacyjnym | 549--555
Tytuł artykułu

Personalizacja w kształtowaniu lojalności klientów w Internecie

Warianty tytułu
Personalization in the Process of Customer Loyalty Building in the Internet
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autor omówił pojęcie personalizacji w Internecie, czyli uwzględniania zachowań i preferencji konsumenta w działaniach przedsiębiorstwa za pomocą precyzyjnej analizy cech użytkownika tworzących jego indywidualny profil, co pozwala na dostosowanie zawartości strony i oferty do jego oczekiwań. Przedstawiono podstawowe założenia systemu personalizacji w Internecie oraz korzyści, zarówno dla internautów jak i przedsiębiorstw, płynące z tych działań.
EN
This paper shows and indicates the need of implement the strategy of companies which are existed in the Internet about personation functions. The presentation of the offer of products, services, information or contents fitted for individual interests and requirements of internauts also the impression of individual approach can form positive communication between company and its potential customer and in result customer's loyalty. Despite the fact that the methods of personation are used more common, hitherto existing experiences indicate that there must be donne some changes. Users of the Internet willfully support individual alleviate the needs, but they also want to respect their privacy.(original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Adamczyk J., Zbawienna personalizacja - czyli jak zdobyć lojalność e-klienta, "Internet" 2002, nr 9.
  • Wojciechowski M., Zakrzewicz M., Automatyczna personalizacja serwerów WWW z wykorzystaniem metod eksploracji danych, www.cs.put.poznan.pl (dostęp: 1.10.2003).
  • Wojciechowski M., Zakrzewicz M., Automatyczna personalizacja serwerów WWW z wykorzystaniem metod eksploracji danych, www.cs.put.poznan.pl (dostęp 1.10.2003).
  • II badanie polskich użytkowników sieci Internet, Katedra Marketingu AE Kraków, http://badanie.ae.krakow.pl.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000063097618

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.