Czasopismo
2004
|
179
|
cz. 1 Marketing - handel - konsument w globalnym społeczeństwie informacyjnym
|
541--547
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Internet as the Source of Information and the Communication Tool of the Contemporary Consumer
Języki publikacji
Abstrakty
Zaprezentowano i omówiono wyniki badań ankietowych, na podstawie których stwierdzono iż Internet jest coraz powszechniej wykorzystywany przez konsumentów. Obecnie Internet to nie tylko sposób na zakupy on-line bez wychodzenia z domu, ale przede wszystkim łatwo dostępne i bogate źródło informacji oraz wspaniałe, interaktywne medium do komunikowania się konsumentów między sobą.
The paper explains the possible reasons of the fact that Internet became so important for the consumers as the source of information as well as the instrument of global communication. It also shows (on the basis of the literature and research results) the examples of how consumers use Internet to obtain and send different types of information.(original abstract)
Rocznik
Tom
Strony
541--547
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Burgiel A.: Komunikacja prywatna - siła lekceważona, „Aida - Media" 1999, nr 1.
- Mamy już dość reklam?, „Marketing w Praktyce" 2001, nr 5.
- Silverman G., How to harness the awesome power of word-of-mouth, „Direct Marketing" 1997, listopad.
- Silverman G., The Secrets of Word-of-Mouth Marketing, Amacom, New York 2001, s. 110-112.
- Stauss B., Global word of mouth, „Marketing Management" 1997, jesień, s. 28.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000063097622