Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
IT-Tools in the Public Relations
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule podjęto próbę prezentacji rynku wybranych aplikacji informatycznych wykorzystywanych w działach public relations przedsiębiorstw okresu polskiej transformacji. Klasyfikacja ofert rynku aplikacji informatycznych dedykowanych działaniom public relations została dokonana ze względu na realizację określonych zadań PR, m.in. wire services, e-mailing, systemy CMS oraz obsługę biura prasowego wewnątrz firmowej witryny internetowej. (abstrakt oryginalny)
This article presents the state of Polish market of the IT-Tools in the public relations. The present article systématises IT-Tools in the Polish enterprises of the transition period and shows using IT-Tools in section of public relations. There are described the definition of ASP and the Tools of the Wire Services, E-mailing, CMS and Press services. (original abstract)
Rocznik
Strony
480--486
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
- Woźniak M., Daj mediom wszystko..., http://publicrelations.netpr.pl, 2003.10.08.
- http://www.asp.pl, 2004.05.20.
- http://www.netPR.pl, 2004.06.07.
- http://www.sare.pl, 2004.06.04.
- http://www.webstyle.pl, 2004.06.01.
- http://www.wissensmanagement-competence-center.de, 2004.06.02.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000063129673