PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | 179 | cz. 2 Marketing - handel - konsument w globalnym społeczeństwie informacyjnym | 45--54
Tytuł artykułu

Strategie dystrybucji spółek joint venture

Warianty tytułu
Distribution Strategies in Joint Ventures
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Na podstawie badań, przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw z udziałem kapitału zagranicznego, omówiono determinanty warunkujące wybór strategii dystrybucji przez spółki joint ventures. Scharakteryzowano wyznaczniki kanałów dystrybucji, wskazano rodzaje tych kanałów i ich uczestników zarówno na rynku krajowym jak i zagranicznym. Na koniec omówiono współpracę uczestników poszczególnych kanałów dystrybucji.
EN
In the text there are presented distribution strategies in joint venture enterprises in Poland. Authors describe the determinants of distribution channel choices in joint ventures operating in Poland and on international markets. Further there is a list of different kinds of distribution channel used by joint ventures as well as the evaluation of joint ventures cooperation with other business partners on local and international markets.(original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Rumer K., Internatinale Kooperationen und Joint Venture, Gabler Verlag, Wiesbaden 1994, s. 32-33.
  • Strategor, Zarządzanie firmą. Strategie. Struktury. Decyzje. Tożsamość, PWE, Warszawa 1999, s. 241-249.
  • Zagoździńska J., Podmioty z kapitałem zagranicznym w Polsce w 2001 r. (wg danych GUS), [w:] B. Durek (red.), Inwestycje zagraniczne w Polsce. Raport roczny, Instytut Koniunktur i Cen Handlu Zagranicznego, Warszawa 2003, s. 86-87.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000063883374

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.