PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | 179 | cz. 2 Marketing - handel - konsument w globalnym społeczeństwie informacyjnym | 77--84
Tytuł artykułu

Handel elektroniczny - stan i perspektywy rozwoju. Wyniki badań

Autorzy
Warianty tytułu
Electronic Commerce - Condition and Opportunities of Development. Research Results
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono wyniki badań ankietowych dotyczących oceny stopnia skuteczności działań realizowanych za pośrednictwem Internetu. Badanie zostało przeprowadzone wśród 138 małych i średnich przedsiębiorstw posiadających własną witrynę internetową oraz zlokalizowanych na terenie woj. śląskiego. Wyniki tej ankiety pokazały, iż handel elektroniczny w Polsce wciąż jest postrzegany jako alternatywny kanał dystrybucji produktów i usług. Przedsiębiorstwa na ogół w znikomym stopniu starają się badać skuteczność działań realizowanych w Internecie, co w przyszłości może negatywnie wpłynąć na właściwy wybór strategii marketingowej.
EN
The purpose of this article is to present the results of the research conducted in April/May 2003 concerning the condition and prospects of electronic commerce in Silesia. The author presents results of this research concerning effectiveness evaluation of operations done by the means of Internet in 2001, 2003 and prognosis for 2005. The results are presented on the s basis of correspondence analysis. In the final part of the article managers opinions about f future progress of electronic commerce are presented emphasizing possible opportunities and threats. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Diagnoza społeczna - warunki i jakość życia Polaków, http://www.diagnoza.com/ (dostęp: 26.10.2003).
  • Komunikat prasowy nt. raportu "eHandel B2C w Polsce", www.imetria.com (dostęp: 1.09.2003).
  • Kuziak M., Metody oceny skuteczności internetowych kampanii promocyjnych [w:] Innowacje w marketingu - młodzi o marketingu II; Instytut Handlu Zagranicznego Uniwersytetu Gdańskiego, Sopot 2003, s. 60-68.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000063889920

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.