PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | nr 1045 Zmiana warunkiem sukcesu : zmiana a innowacyjność organizacji | 124--134
Tytuł artykułu

Zmiany przesłanką tworzenia potencjału rozwoju przedsiębiorstwa

Warianty tytułu
Changes Enabling the Creation of Business Potential
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autorzy rozważają, jak zmiany w kontekście narastającej globalizacji rynków kapitałowych, mogą stać się przesłanką tworzenia potencjału rozwoju przedsiębiorstwa. Omówiono zmiany w biznesie i w aktywach przedsiębiorstwa, zidentyfikowano zmiany w procesie planowania strategicznego oraz zmiany postrzegane w regionie działania przedsiębiorstwa.
EN
The paper describes changes as a source for the creation of business potential. The views are presented on the basis of changes in assets.(original abstract)
Bibliografia
  • Acharya Sh. (2000), Asset Management. Equities Demystified, Seria Wiley Finance, John Wiley & Sons, Ltd., London.
  • Batey P.W.J., Friedrich P. (2000), Regional Competition, Springer, New York.
  • Gompers P.A., Lerner J. (2001), The Money of Invention, How Venture Capital Creates New Wealth, Harvard Business School Press, Boston, Massachusetts.
  • Graham J.R., Harvey C.R. (2001), The Theory and Practice of Corporate Finance: Evidence From the Field, "Journal of Financial Economics 60".
  • Grupa Lizbońska (1996), Granice konkurencji, Eur management, Poltext, Warszawa.
  • Karlof B., Lundgren K., Froment M. E. (2001), Benchlearning, John Wiley & Sons, Ltd., New York.
  • Kreikebaum H. (1996), Strategiczne planowanie w przedsiębiorstwie, PWN, Warszawa.
  • Machaczka J. (1998), Zarządzanie rozwojem organizacji. Czynniki, modele, strategia, diagnoza., Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa- Kraków.
  • Macieja J. (2003), Lista 500 - Klub 500, Jak wyłoniono najlepsze firmy, "Życie Gospodarcze", nr 7.
  • Mączyńska E. (2004), Upadłość przedsiębiorstwu w Polsce a globalizacja ryzyka, "Nowe Życie Gospodarcze", nr 3.
  • Nauka, technika (1998), "Przemysl-Przegląd OECD".
  • Pierścionek Z. (1996), Strategii rozwoju firmy, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
  • Porter M.E. (2001), Porter o konkurencji, PWE, Warszawa.
  • Quinn J.B. (1992), Intelligent Enterprise. A Knowledge and Service Based Paradigm for Industry, The Free Press, New York.
  • Stankiewicz M.J. (2002), Konkurencyjność przedsiębiorstwa. Budowanie konkurencyjności przedsiębiorstwa w warunkach globalizacji, Dom Organizatora, TNOiK, Toruń.
  • "The Business Week Global 1000" (2003), 14 lipca.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000070872835

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.