PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | nr 688 | 155--169
Tytuł artykułu

Handlungsempfehlungen zur Entwicklung von Marketingstrategien für den Uhren- und Schmuckfachhandel in Deutschland

Warianty tytułu
Recommendations for the Development of Marketing Strategies for the Clock and Jewelry Retail Trade in Germany
Języki publikacji
DE
Abstrakty
W artykule wskazano jak tworzyć strategie marketingowe dla handlu biżuterią i zegarkami w Niemczech. Na podstawie analizy rynku wykazano strategiczne czynniki wpływu i ich skutki na handel zegarkami i biżuterią. Przedstawiono instrumenty marketingu jako podstawę rozwoju strategii marketingowych dla poprawy konkurencyjności analizowanej branży.
EN
This article presents a way to create marketing strategies for entrepreneur-managed retail stores in the jewelry industry. It first outlines the development of the jewelry market, then in the main part describes structural changes that have occurred and the reasons for those changes in the jewelry market in recent years. Finally, marketing strategies are introduced based on these market developments and serve as transformation instruments for entrepreneur-managed retail stores. Recommendations for developing marketing strategies are also provided. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
155--169
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • BBE Branchenreport, 1994.
  • Becker, J.: Marketing-Konzeption: Grundlagen des strategischen Marketing-Managements, 4. Aufl., Vahlen, München 1992.
  • Böhler, H.: Marktforschung, Kohlhammer, Stuttgart 1995.
  • Branchenbericht Sparkasse, Einzelhandel mit Uhren, Edelmetallwaren, Schmuck, 2000.
  • Der Jahresbetriebsvergleich der Einzelhandelsfachgeschäfte, Institut für Handelsforschung, 2000.
  • Gruner und Jahr, Sternreport, 1999.
  • Haller, S.: Handels-Marketing, Kiehl, Ludwigshafen (Rhein) 1997.
  • Hansen, U.: Absatz- und Beschaffungsmarketing des Einzelhandels, 2. Aufl., Vandenhoeck & Ruprecht, Göttingen 1990.
  • Hasitschka, W.: Handels-Marketing, de Gruyter, Berlin, New York 1984.
  • Hörschgen, H.: Marketing-Strategien - Konzepte zur Strategienbildung im Marketing, 2. Aufl., Verl. Wissen, und Praxis, Ludwigsburg, Berlin 1993.
  • Kroeber-Riel, W.: Konsumentenverhalten, 7. Aufl., Vahlen, München 1999.
  • Kotler, P.: Marketing, Econ, Stuttgart 1999.
  • Marktanalyse 1993 Uhren, Juwelen, Gold- und Silberwaren, Informationsstelle für Unternehmensführung, Königstein 1993.
  • Marktanalyse 2000 Uhren und Schmuck, Informationsstelle für Unternehmensführung, Königstein 2000.
  • Meffert, H.: Marketing: Grundlagen der Absatzpolitik, 7. Aufl., Gabler, Wiesbaden 1991.
  • Weis, H. C.: Marketing, 9. Aufl., Ludwigshafen (Rhein), Kiehl 1995.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000072669623

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.