PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | nr 1045 Zmiana warunkiem sukcesu : zmiana a innowacyjność organizacji | 459--467
Tytuł artykułu

Jakość usług kadry kierowniczej jako determinanta zmian innowacyjnych w działalności policji

Warianty tytułu
Identification of Management Style in the Police
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule omówiono bardzo ważny i aktualny temat jakości usług w pracy osób zatrudnionych na stanowiskach kierowniczych w policji. Prezentowane badania są fragmentem programu badawczego, który objął całą kadrę kierowniczą policji w województwie pomorskim w latach 2000-2004.
EN
The quality has become the determinant of many innovations in polish organizations, which changed the attitude (philosophy) of these institutions towards clients. Similarly to bank offering bank products to its clients, police is offering police services (products) based on quality. The organization is also changing from inside. The inquiries carried through within this department showed that the Police management as management team, so far task-oriented, as a result of innovation activities is becoming also people-oriented.(original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Daszkowska M. (1998), Usługi - produkcja, rynek, marketing, PWN, Warszawa.
  • Dorfles G. (1973), Człowiek zwielokrotniany, PIW, Warszawa.
  • Drucker P.F. (1994), Praktyka zarządzania, AE, Kraków.
  • Grifin R.W. (1999), Podstawy zarządzania organizacjami, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa.
  • Hannaway C., Hunt. G. (1994), Umiejętności menedżerskie, Kopia, Warszawa.
  • Kucz D. (2000), Pora na lidera. Wyzwania dla menedżerów w sytuacji deficytu przywództwa w gospodarce, "Przegląd Personalny "Personel" luty.
  • Mała encyklopedia ekonomiczna (1974), PWE, Warszawa.
  • Mietlewski Z. (2000), Bezrobotny jako potencjalny menedżer, [w:] Walkowiak R., Rola kierowników w kształtowaniu kapitału ludzkiego firmy w świetle badań, Białystok.
  • Nosal Cz.S. (1993), Umysł menedżera, Przecinek, Wrocław.
  • Payne A. (1997), Marketing usług, PWE, Warszawa.
  • Pełka B. (1996), Zarządzanie przedsiębiorstwami i menedżeryzmem, Orgmasz, Warszawa.
  • Pene J. (1999), Innowacje i zmiany w firmie. Transformacja i sterowanie rozwojem przedsiębiorstwa, Agencja Wydawnicza "Placet", Warszawa.
  • Pietkiewicz. E. (1993), Etykieta menedżera, Styl, Warszawa.
  • Rogers D.M. (1962), Diffusion of lnnovation, Free Press, New York.
  • Smoleński. S. (1993), Umiejętności kierownicze, WSM, Gdynia.
  • Speck. E. (1988), Charakter und Karierę, "Management Zeitschrift", nr 10.
  • Tokarski M. (1997), Marketing usług hotelarskich, PWE, Warszawa.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000075264410

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.