Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Identification of Management Style in the Police
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule omówiono bardzo ważny i aktualny temat jakości usług w pracy osób zatrudnionych na stanowiskach kierowniczych w policji. Prezentowane badania są fragmentem programu badawczego, który objął całą kadrę kierowniczą policji w województwie pomorskim w latach 2000-2004.
The quality has become the determinant of many innovations in polish organizations, which changed the attitude (philosophy) of these institutions towards clients. Similarly to bank offering bank products to its clients, police is offering police services (products) based on quality. The organization is also changing from inside. The inquiries carried through within this department showed that the Police management as management team, so far task-oriented, as a result of innovation activities is becoming also people-oriented.(original abstract)
Rocznik
Strony
459--467
Opis fizyczny
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
- Daszkowska M. (1998), Usługi - produkcja, rynek, marketing, PWN, Warszawa.
- Dorfles G. (1973), Człowiek zwielokrotniany, PIW, Warszawa.
- Drucker P.F. (1994), Praktyka zarządzania, AE, Kraków.
- Grifin R.W. (1999), Podstawy zarządzania organizacjami, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa.
- Hannaway C., Hunt. G. (1994), Umiejętności menedżerskie, Kopia, Warszawa.
- Kucz D. (2000), Pora na lidera. Wyzwania dla menedżerów w sytuacji deficytu przywództwa w gospodarce, "Przegląd Personalny "Personel" luty.
- Mała encyklopedia ekonomiczna (1974), PWE, Warszawa.
- Mietlewski Z. (2000), Bezrobotny jako potencjalny menedżer, [w:] Walkowiak R., Rola kierowników w kształtowaniu kapitału ludzkiego firmy w świetle badań, Białystok.
- Nosal Cz.S. (1993), Umysł menedżera, Przecinek, Wrocław.
- Payne A. (1997), Marketing usług, PWE, Warszawa.
- Pełka B. (1996), Zarządzanie przedsiębiorstwami i menedżeryzmem, Orgmasz, Warszawa.
- Pene J. (1999), Innowacje i zmiany w firmie. Transformacja i sterowanie rozwojem przedsiębiorstwa, Agencja Wydawnicza "Placet", Warszawa.
- Pietkiewicz. E. (1993), Etykieta menedżera, Styl, Warszawa.
- Rogers D.M. (1962), Diffusion of lnnovation, Free Press, New York.
- Smoleński. S. (1993), Umiejętności kierownicze, WSM, Gdynia.
- Speck. E. (1988), Charakter und Karierę, "Management Zeitschrift", nr 10.
- Tokarski M. (1997), Marketing usług hotelarskich, PWE, Warszawa.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000075264410