PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | nr 8 | 123--137
Tytuł artykułu

Wzrost wymagań rynku pracy szansą dla rozwoju szkolnictwa wyższego w regionie tarnowskim

Warianty tytułu
The Rise of Labor Market Requirements as a Chance for the Development of Higher Education in Tarnow Region
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przedstawiono problematykę kształcenia na poziomie wyższym w aspekcie wymagań, które stawia przed poszukującymi pracy rynek. Zawarto raport z badań dotyczących studentów rozpoczynających studia w Małopolskiej Wyższej Szkole Ekonomicznej w Tarnowie. Badania miały na celu ustalenie zespołu cech studentów pierwszego roku studiów i zachodzących w tym zakresie zmian w latach 2000-2003. Zdaniem autorki, uzyskane wyniki mogą być wykorzystane dla określenia tendencji zmian w kolejnych latach, mających wpływ na zasady naboru studentów oraz na rozwój uczelni.
EN
The adjustment to the rise of requirements in the labor market is a chance for higher education development of in Tarnow region. The paper presents the features of the regional labor market. The determinants of the growth of graduate employment are indicated as vital forces of regional socio-economic adjustment. The outline of market trends in the following years and the profile of a student of Malopolska School of Economics in Tarnów are delivered on the basis of the research conducted for three years. The market niches for the development of Malopolska School of Economics have been indicated after the analysis of the demographic structure of the region. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
123--137
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Dietl J., Czy potrzebne jest zarządzanie marketingowe w szkolnictwie wyższym, “Marketing i Rynek” 2/2004, s. 4.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000077534361

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.