Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Company's Effective Communication During Conditions of Business Change
Języki publikacji
Abstrakty
Celem artykułu jest wskazanie elementów skutecznej komunikacji w warunkach zarządzania zmianą, z naciskiem na wnętrze organizacji. Omówiono m.in. podstawowe zagadnienia związane z komunikacją, wyzwania stawiane skutecznej komunikacji oraz zasady skutecznej komunikacji warunkach zarządzania zmianą.
The main idea of this paper is to show importance of effective communication during business change. The result of the research shows that a lot of companies do not have their regular communication policy especially during conditions of business change. That's why the author describes aims, roles, technics of the company's effective communication.(original abstract)
Rocznik
Strony
493--499
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Baugier J.M., Vuillod S. (1993), Strategie zmian w przedsiębiorstwie. Nowoczesna metoda, Wydawnictwo Poltext, Warszawa.
- Clarke L. (1997), Zarządzanie zmianą, Wydawnictwo Gebethner & S-ka, Warszawa.
- Dobek-Ostrowska B. (1999), Podstawy komunikowania społecznego, Wydawnictwo ASTRUM, Wrocław.
- Griffin E. (2003), Podstawy komunikacji społecznej, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk.
- Ludlow R., Panton F. (1992), The Essence of Effective Communication, Prentice Hall International (UK), London.
- Penc J. (2000), Decyzje menedżerskie - o sztuce zarządzania, Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa.
- Perechuda K. (red.), (2000), Zarządzanie przedsiębiorstwem przyszłości. Koncepcje, modele, metody, Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa.
- Rummler G.A., Brache A.P. (2000), Podnoszenie efektywności organizacji, PWE, Warszawa.
- Rzepa T. (2003), Psychologia komunikowania się dla menedżerów, AMP Studio Paweł Majewski, Szczecin.
- Steuer J.A.F., Wankel Ch. (1994), Kierowanie, PWE, Warszawa.
- Zarębska A. (2002), Zmiany organizacyjne w przedsiębiorstwie. Teoria i praktyka, Difin, Warszawa.
- Zarządzanie zmianą i okresem przejściowym (2003), seria Harvard Business Essentials, Wydawnictwo MT Biznes, Warszawa.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000079196394