Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Models of Net of Economic of Information Bureaus in Poland
Języki publikacji
Abstrakty
Artykuł porusza problem biur informacji gospodarczej (BIG) w Polsce, które są obecnie uważane za dogodny instrument monitorowania nierzetelnych partnerów gospodarczych. Omówiono funkcje, modele sieci oraz historię powstania BIG w Polsce. Na koniec zaprezentowano zasadę "czarnego Piotrusia" w badaniu wiarygodności finansowej konsumenta.
The paper present Economic of Information Bureaus were worked on terrain of Poland. Models of net of Economic of Information Bureaus were proposed.(original abstract)
Słowa kluczowe
Rocznik
Strony
560--566
Opis fizyczny
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
- Mendel T., Przeniczka J. (2000), Badanie i ocena wiarygodności partnera gospodarczego, AE, Poznań.
- Borowiecki R., Kwieciński M. (red.), (2003), Monitorowanie otoczenia, Zakamycze, Kraków. Borowiecki R., Kwieciński M. (red.), (2003), Konferencja o zarządzaniu procesem zmian, Zakamycze, Kraków.
- www.infomonitor.pl.
- www.infoscore.pl.
- www.krd.pl.
- www.ksvbig.pl.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000080052216