PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | nr 1045 Zmiana warunkiem sukcesu : zmiana a innowacyjność organizacji | 560--566
Tytuł artykułu

Modele sieci biur informacji gospodarczej w Polsce

Warianty tytułu
Models of Net of Economic of Information Bureaus in Poland
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł porusza problem biur informacji gospodarczej (BIG) w Polsce, które są obecnie uważane za dogodny instrument monitorowania nierzetelnych partnerów gospodarczych. Omówiono funkcje, modele sieci oraz historię powstania BIG w Polsce. Na koniec zaprezentowano zasadę "czarnego Piotrusia" w badaniu wiarygodności finansowej konsumenta.
EN
The paper present Economic of Information Bureaus were worked on terrain of Poland. Models of net of Economic of Information Bureaus were proposed.(original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Mendel T., Przeniczka J. (2000), Badanie i ocena wiarygodności partnera gospodarczego, AE, Poznań.
  • Borowiecki R., Kwieciński M. (red.), (2003), Monitorowanie otoczenia, Zakamycze, Kraków. Borowiecki R., Kwieciński M. (red.), (2003), Konferencja o zarządzaniu procesem zmian, Zakamycze, Kraków.
  • www.infomonitor.pl.
  • www.infoscore.pl.
  • www.krd.pl.
  • www.ksvbig.pl.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000080052216

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.