PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | 23 | nr 73 | 244--248
Tytuł artykułu

Konsorcjum jako organizacyjna forma wzmocnienia strategicznego małych i średnich przedsiębiorstw

Autorzy
Warianty tytułu
Consortium as an Organizational form of Small and Medium Enterprises' Strategic Reinforcement
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W referacie przedstawiono możliwości wzmocnienia strategicznego małych przedsiębiorstw przez integrację działań logistycznych w ramach konsorcjum powołanego w sektorze hurtowni motoryzacyjnych. (oryg. streszcz.)
EN
The paper provides possibilities of strategic reinforcement of small and medium enterprises through integration logistics actions within the confines of consortium created in motor accessories warehouses sector. (original abstract)
Twórcy
autor
Bibliografia
  • Czubała A., Dystrybucja produktów, Warszawa, Wydawnictwo Ekonomiczne S. A., 2001.
  • Stecki L., Konsorcjum,Toruń, TNOiK "Dom Organizatora", 1997.
  • Wasiewicz M., Organizacja i funkcjonowanie grupy zakupowej na przykładzie Konsorcjum Motoryzacyjnego, Wrocław, Wyższa Szkoła Zarządzania i Finansów we Wrocławiu, praca dyplomowa, 2003.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000082162776

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.