Warianty tytułu
The Behave the Consumer on the Meat Market
Języki publikacji
Abstrakty
Scharakteryzowano rynekk mięsa wołowego w Polsce w latach 1997-2002.
The main objective of this paper is to analyse the changes in the meat industry and on the beef market in Poland and in the beef consumption. This article shows economic and organisational situation in the meat industry and on the beef market in 2001. This work presents the reaction of beef market to the BSE crisis. This article shows behave the consumers on the meat market in Poland, in particular on the beef market. (original abstract)
Rocznik
Tom
Numer
Strony
12--15
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Chmielewska B. (2003): Wybrane problemy zróżnicowania konsumpcji w gospodarstwach domowych. IERiGZ, Warszawa.
- Golubicka B., Kwasek M. (2000): Zróżnicowanie spożycia żywności w Polsce w świetle wyników badań budżetów gospodarstw domowych. IERiGZ, Warszawa.
- Urban R., Wigier M. (2000): Rynek mięsa wołowego. [W:] Opcje strategiczne dla sektora agrobiznesu. FAPA, Warszawa, s. 505-530.
- Rynek mięsa. Raport rynkowy ARR i IERiGZ, październik 2002, s. 14-22.
- Rolnictwo w I półroczu 2001 r., GUS, Warszawa 2001.
- Wojtyra W. (2000): Rynek mięsa. FAPA, Warszawa, s. 7-11, 52-53.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000083719550