Warianty tytułu
The Importance of Foodstuffs Quality in the Consumers Purchase Decisions and the Meat Sector Enterprises Activity
Języki publikacji
Abstrakty
Przedstawiono rolę jakości produktów spożywczych w decyzjach nabywczych konsumentów oraz znaczenie jakości w działalności przedsiębiorstw branży mięsnej. Analizie poddano takie zagadnienia, jak: znaczenie jakości oraz rola informacji jakościowej na opakowaniu produktów spożywczych w zależności od profilu demograficzno-społecznego respondentów i wielkości badanych przedsiębiorstw. (oryg. streszcz.)
The article presents the foodstuffs quality importance in consumers purchase decisions and also the quality importance in meat sector enterprises. In that context following issues were analyzed: the quality importance and quality label role in dependence on respondents social and demographic profile and researched enterprises largeness. (original abstract)
Rocznik
Tom
Numer
Strony
44--48
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Szwacka-Salmonowicz J. (2000): Uwarunkowania konkurencyjności przemysłu spożywczego w Polsce. [W:] Adamo-wicz M., Niezgoda D.: Możliwości poprawy konkurencyjności agrobiznesu, Wyd. AR, Lublin, s. 153.
- Sobczyk M. (2000): Statystyka. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa, s. 225.
- Turlejska H. (1996): Systemy zapewnienia jakości w przemyśle i przetwórstwie spożywczym. Żywność, żywienie a zdrowie, s. 4.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000083719809