PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | 5 | z. 3 | 119--124
Tytuł artykułu

Internet - narzędzie komunikacji marketingowej z rynkiem młodego konsumenta

Autorzy
Warianty tytułu
Internet as a Fool of Marketing Communication with Young Consumer Market
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zaprezentowano znaczenie informacji jako jednego z czynników osiągnięcia przewagi konkurencyjnej przez przedsiębiorstwo. Przedstawiono istotę budowy przekazu informacyjnego oraz rolę Internetu jako nowego medium komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa. Wskazano na zmiany modelu komunikacji, a także przedstawiono cechy charakterystyczne rynku młodego konsumenta jako odbiorcy przekazu informacyjnego. (oryg. streszcz.)
EN
The paper discusses main of information as one a factor of success of competitive superiority by firm. The paper presents a construction and transmission inquiry and roll of Internet as new medium of communication marketing. In this article showed on changes model of communication, as one introduced features of characteristic market of young consumer. (original abstract)
Rocznik
Tom
5
Numer
Strony
119--124
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Andersen A. (2001): Start w nowe czasy. Nowe Czasy, nr 1.
  • Brady R., Forrest E., Mizerski R. (2002): Marketing w Internecie, PWE, Warszawa, s. 35.
  • Goławska M. (1998): Internet w służbie marketingu - cz. 1. Marketing i Rynek, nr 4.
  • Kamerschen D.R., McKenzie R.B., Nardinelli C. (1991): Ekonomia. Fundacja Gospodarcza NSZZ "Solidarność", Gdańsk, s. 47.
  • Kuziak M. (1999): Wykorzystanie sieci Internet dla celów komunikacji marketingowej. Zeszyty Naukowe Malopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie, zeszyt 2, Tarnów, s. 142.
  • Kotarbiński T. (1982): Traktat o dobrej robocie. Zakład Narodowy Imienia Ossolińskich, Wrocław-Warszawa-Kraków-Gdańsk-Łódź, s. 301.
  • Kotler P. (1994): Marketing. Analiza, wdrażanie i kontrola. Gebethner & Ska, Warszawa, s. 547.
  • Olejniczuk-Merta A. (2002): Nowe zjawiska na rynku młodego konsumenta, Rynek i konsumpcja. IRWiK, Warszawa, s. 162-163 i dalsze.
  • Pizlo W. (2002): Analiza przypadku Zielonej Budki, Marketingowe zastosowanie Internem w Polsce, pod red. naukową M. Strzyżewskiej-Kamińskiej. Instytut Badania nad Gospodarką Rynkową, SGH, Warszawa, s. 83-91.
  • Shultz D., Tannenbaum S., Lauterborn R. Integrated (1993): Marketing Communications, NTC Publishing Group, p. 47.
  • Słownik ekonomiczny dla przedsiębiorstw (1997): Znicz, Szczecin, s. 111.
  • Szpringer W. (2000): Handel elektroniczny - konkurencja czy regulacja?. Difin, Warszawa, s. 23 i inne.
  • Sztucki T. (1995): Promocja. Sztuka pozyskiwania nabywców. Placet, Warszawa, s. 211.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000083900639

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.