Warianty tytułu
Internet as a Fool of Marketing Communication with Young Consumer Market
Języki publikacji
Abstrakty
Zaprezentowano znaczenie informacji jako jednego z czynników osiągnięcia przewagi konkurencyjnej przez przedsiębiorstwo. Przedstawiono istotę budowy przekazu informacyjnego oraz rolę Internetu jako nowego medium komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa. Wskazano na zmiany modelu komunikacji, a także przedstawiono cechy charakterystyczne rynku młodego konsumenta jako odbiorcy przekazu informacyjnego. (oryg. streszcz.)
The paper discusses main of information as one a factor of success of competitive superiority by firm. The paper presents a construction and transmission inquiry and roll of Internet as new medium of communication marketing. In this article showed on changes model of communication, as one introduced features of characteristic market of young consumer. (original abstract)
Słowa kluczowe
Rocznik
Tom
Numer
Strony
119--124
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Andersen A. (2001): Start w nowe czasy. Nowe Czasy, nr 1.
- Brady R., Forrest E., Mizerski R. (2002): Marketing w Internecie, PWE, Warszawa, s. 35.
- Goławska M. (1998): Internet w służbie marketingu - cz. 1. Marketing i Rynek, nr 4.
- Kamerschen D.R., McKenzie R.B., Nardinelli C. (1991): Ekonomia. Fundacja Gospodarcza NSZZ "Solidarność", Gdańsk, s. 47.
- Kuziak M. (1999): Wykorzystanie sieci Internet dla celów komunikacji marketingowej. Zeszyty Naukowe Malopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie, zeszyt 2, Tarnów, s. 142.
- Kotarbiński T. (1982): Traktat o dobrej robocie. Zakład Narodowy Imienia Ossolińskich, Wrocław-Warszawa-Kraków-Gdańsk-Łódź, s. 301.
- Kotler P. (1994): Marketing. Analiza, wdrażanie i kontrola. Gebethner & Ska, Warszawa, s. 547.
- Olejniczuk-Merta A. (2002): Nowe zjawiska na rynku młodego konsumenta, Rynek i konsumpcja. IRWiK, Warszawa, s. 162-163 i dalsze.
- Pizlo W. (2002): Analiza przypadku Zielonej Budki, Marketingowe zastosowanie Internem w Polsce, pod red. naukową M. Strzyżewskiej-Kamińskiej. Instytut Badania nad Gospodarką Rynkową, SGH, Warszawa, s. 83-91.
- Shultz D., Tannenbaum S., Lauterborn R. Integrated (1993): Marketing Communications, NTC Publishing Group, p. 47.
- Słownik ekonomiczny dla przedsiębiorstw (1997): Znicz, Szczecin, s. 111.
- Szpringer W. (2000): Handel elektroniczny - konkurencja czy regulacja?. Difin, Warszawa, s. 23 i inne.
- Sztucki T. (1995): Promocja. Sztuka pozyskiwania nabywców. Placet, Warszawa, s. 211.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000083900639