PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | 5 | z. 3 | 142--146
Tytuł artykułu

Konsument pieczywa w Polsce

Warianty tytułu
Consumer of Bakery Products in Poland
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiano wyniki ogólnopolskich badań ankietowych dotyczących częstości spożywania pieczywa w zależności od: wieku, płci, wielkości gospodarstwa domowego, miejsca zamieszkania, wykształcenia, dochodu i źródła dochodu. (skróc. oryg. streszcz.)
EN
Questionary research of Polish people food habits were carried out and the results showed that consumption of bakery products in Poland has a common character. Bakey products are consumed for breakfast 96,1% of people, 7,6% for lunch, 15% for afternoon tea, 87,2% for dinner and 21,9% between meals. The level of bakery products consumption depends on age, sex, domicile, household, education, income and source maintenance. (original abstract)
Rocznik
Tom
5
Numer
Strony
142--146
Opis fizyczny
Bibliografia
  • Górska-Warsewicz E. (2001): Zachowania konsumentów na rynku pieczywa w Polsce. Przegląd Piekarski i Cukierniczy, nr 7.
  • Rocznik statystyczny GUS (1993-2001).
  • Wolanin-Jarosz E. : Zwyczaje żywieniowe jako czynnik determinujący zachowanie konsumentów na rynku artykułów spożywczych. Zeszyty Naukowe AE w Krakowie, nr 558.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000083900800

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.