PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | nr 4 | 220--229
Tytuł artykułu

Kluczowe czynniki sukcesu uczelni wyższych o profilu ekonomicznym w Polsce

Warianty tytułu
Key Success Factors of Economic Schools of Higher Education in Poland.
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wyższe uczelnie podobnie jak inne podmioty gospodarcze dążą do osiągnięcia jak najlepszej pozycji konkurencyjnej na rynku. Rywalizują między sobą chcąc osiągnąć sukces. Gwarantem sukcesu jest posiadanie przez uczelnie kluczowych kompetencji charakterystycznych dla danego sektora, określanych mianem kluczowych czynników sukcesu. W celu ich wyodrębnienia dla wyższych uczelni o profilu ekonomicznym dokonano analizy sektora, w którym działają. Oceniono również poziom kluczowych czynników sukcesu w Szkole Głównej Handlowej.(abstrakt oryginalny)
EN
Like other entities, colleges and universities seek to gain the best competitive position on the market. They compete in order to reach success. Having competence typical for a particular sector, called the key success factor, is essential if colleges and universities want to be successful. A sectorial analysis was carried out in order to specify these key success factors for economic schools. The level of key success factors at the Warsaw School of Economics was also assessed.(original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
220--229
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Diagnoza społeczna 2003, (2004), J. Czapiński i T. Panek [red.], Rada Monitoringu Społecznego, Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania, Warszawa.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000084487765

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.