Warianty tytułu
The Influence of Package on the Brand Food Products Purchase Process
Języki publikacji
Abstrakty
Celem artykułu jest próba oceny wpływu opakowań markowych produktów żywnościowych na zachowania nabywców w procesie zakupu tych produktów.
Package is a very important element of brand product and its promotion in the marketing strategy of a company. It serves essential functions: protective, distributive and promotive. Package protects product, enables its translocating and stimulates to buying. Package has the meaning for customers in the brand products purchase process. This meaning depends on the kind of product, earnings, purpose and occasion of purchase. (original abstract)
Rocznik
Tom
Numer
Strony
203--207
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Daszkiewicz A., Dobiegała-Korona B. (1998): Opakowanie instrument marketingu. CIM, Warszawa.
- Hales C.F. (1999): Opakowanie jako instrument marketingu. PWE, Warszawa.
- Kotler Ph. (1994): Marketing. Gebethner i Ska, Warszawa.
- Kramer T. ( 1994): Podstawy marketingu. PWE, Warszawa.
- Przybyłowski K,, Hartley S.W., Kenn RA., Rudelius W. ( 1998): Marketing. Dom Wydawniczy ABC, Warszawa.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000087457929