Warianty tytułu
Consumer Preferences Regarding Quality Factors of Natural Honeys
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule omówiono badania preferencji konsumenckich cech jakościowych miodów naturalnych - cech, które konsument może określić podczas dokonywania zakupu. Materiałem doświadczalnym w badaniach własnych były miody naturalne. Badania konsumenckie przeprowadzono w formie ankiet w lipcu i sierpniu 1998 r. w miastach byłych województw: kieleckiego, krakowskiego, krośnieńskiego, nowosądeckiego, przemyskiego, rzeszowskiego i tarnowskiego. Ankietowani byli dobierani w sposób losowy bez wyróżnienia segmentów rynku.
In the paper the results of the research into consumer preferences regarding natural varietal honeys are presented. On the basis of questionnaire surveys the frequency and volume of natural honey consumption, purchase place and factors deciding the purchase, preferences regarding the variety, colour and consistency of honeys, and the knowledge of the components of natural honeys have been determined. The significance of packaging characteristics and the scope of information given on the unit package of natural honey is presented as well. (original abstract)
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
13--27
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Gala J, Miód i produkty pszczele w profilaktyce i leczeniu, Intermedlex, Kraków 1994.
- Garbarski L., Zachowania nabywców, PWE, Warszawa 1998.
- Kołożyn-Krajewska D., Sikora T., Towaroznawstwo żywności, WSiP, Warszawa 2003.
- Kotler P., Marketing, Gebethner i Ska, Warszawa 1994.
- Podstawy marketingu, pod red. J Altkorna, Instytut Marketingu, Kraków 1998.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000087458195