PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | nr 1 | 22--25
Tytuł artykułu

Handel elektroniczny- czynniki sukcesu sklepu internetowego : E-Biznes

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł ten ma na celu przedstawienie wyników najnowszych badań poświęconych elektronicznym sposobom prowadzenia handlu typu "business-to-consumer" (B2C), a przede wszystkim znalezienie odpowiedzi na pytanie, czy internet może być efektywnym kanałem dystrybucji oraz w czym przejawia się ta efektywność. Autorzy badań konkludują, iż gwarantem sukcesu sklepu internetowego jest efektywnie skonstruowana strona internetowa wraz z intuicyjnym systemem transakcyjnym, to znaczy takim, który umożliwia konsumentowi zawarcie transakcji internetowej w stosunkowo krótkim czasie i bez potrzeby kontaktu z obsługą sklepu.
Rocznik
Numer
Strony
22--25
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Boyer K., Frohlich M., Hult T., Extending the Supply Chain-How Cutting-Edge Companies Bridge the Critical Last Mile Into Customers’ Homes. AMACOM, Nowy Jork 2004.
  • http://news.com.com./2100-1017-269594.html?legacy=cnet.
  • http://www.internetretailer.com/dailynews.asp?id=10058.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000091507028

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.