Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Rosnące wymagania rynku zrodziły potrzebę opracowania koncepcji, która połączy możliwości zapewnienia wysokiego poziomu zadowolenia klientów przy jednoczesnej redukcji kosztów wszystkich podmiotów znajdujących się na drodze produktu do ostatecznego odbiorcy. Zagadnienia związane z zasadami i wykorzystaniem takiej koncepcji są tematem książki ECR -- Efficient Consumer Response -- Łańcuch dostaw zorientowany na klienta autorstwa Anny Baranieckiej, która w ramach "Biblioteki Logistyka" została wydana przez Instytut Logistyki i Magazynowania.
Twórcy
autor
Bibliografia
- A.Baraniecka, ECR- Efficient Consumer Response- Łańcuch dostaw zorientowanych na klienta. „Biblioteka Logistyka”, Instytut Logistyki i Magazynowania, Poznań 2004, s. 263.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000091525730