PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | nr 1086 Modele i metody zarządzania informacją i wiedzą | 213--221
Tytuł artykułu

Transformacja systemu informacyjnego małej firmy doradczej w ramach wdrożenia ISO 9001:2000 : Studium przypadku

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Transformation of the Information System of a Small Consulting Company According to ISO 9001:2000 : Case Study
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł dotyczył przedsięwzięcia, polegającego na zmianach w systemie informacyjnym w ramach wdrożenia systemu zarządzania jakością, zgodnego z ISO 9001:2000 w niewielkiej firmie doradczo-szkoleniowej S. Celem zmian było zwiększenie sprawności operacyjnej przedsiębiorstwa, a w efekcie zrealizowanie założonych celów gospodarczych. Praca była próbą usystematyzowania podejścia do istotnej zmiany w niewielkiej firmie świadczącej usługi niematerialne i nadanie mu bardziej uniwersalnego charakteru
EN
The paper refers to a change of information system as a project in frames of implementation the quality management system, according to ISO 9001:2000 executed in small consulting company. The goal of the change is to improve operational efficiency of the company which determines achievement of business goals. This article is an attempt of systematic approach to significant change in small service company and presentation it as the general practice in this kind of enterprises. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Gierszewska G., Romanowska M., Analiza strategiczna przedsiębiorstwa, PWE, Warszawa 2003.
  • Griffin R., Podstawy zarządzania organizacjami, PWN, Warszawa 1996.
  • Kisielnicki J., Sroka H., Systemy informacyjne biznesu. Informatyka dla zarządzania. Metody projektowania i wdrażania systemów, Placet, Warszawa 2001.
  • Kotarbiński T., Sprawność i błąd, PZWS, Warszawa 1970.
  • Kopaliński W., Słownik wyrazów obcych i zwrotów obcojęzycznych, Wiedza Powszechna, Warszawa 1990.
  • Krupski R., Elementy zarządzania strategicznego, Wrocław 1996.
  • Krupski R. (red.), Zarządzanie strategiczne. Koncepcje - metody, AE, Wrocław 2003.
  • Mazurek-Łopacińska K., Orientacja na klientów przedsiębiorstwie, PWE, Warszawa 2002.
  • PN-EN ISO 9001, PKN,Warszawa 2001.
  • Rother M., Shook J., Naucz się widzieć. Eliminacja marnotrawstwa poprzez mapowanie strumienia wartości, WCTT, Wrocław 2003.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000093417575

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.