PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 1 | 20--22
Tytuł artykułu

Osobowość i unikalność marki

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Badania, w wyniku których weryfikujemy, jak faktycznie postrzegane są poszczególne cechy marki, pozwalają na kreowanie pożądanego przez nas wizerunku. Konsumenci wybierają marki które pasują do ich obrazu. Autorka opisuje następujące metody umożliwiające badanie i opisywanie marki w kategoriach cech : brand party, test zdań niedokończonych, personifikacja, skojarzenia słowne, test osobowości marki autorstwa L.J AAkera.
Rocznik
Numer
Strony
20--22
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Aaker, J.L.(1997): Dimensions of Brand Personalisty. Journal of Marketing Research. Vol. XXXIV(August), 247-356
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000093981391

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.