PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 1 | 41--42
Tytuł artykułu

Marketingowa siła semiotyki

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
O ile jeszcze kilka lat temu semiotyka była nowym narzędziem, dającym świeże spojrzenie na marki, szczególnie przydatne w poszukiwaniu nowych, innowacyjnych strategii, to dzisiaj stała się standardową metodologią badawczą. Można powiedzieć, że dzisiaj staje się wielce ryzykowne nie używanie semiotyki.
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
41--42
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Claude Levi-Strauss, Antropologia Strukturalna
  • Monty Alexander, Big talk, small talk
  • Malcolm Evans, Semiotics, Culture and Communications
  • Virginia Valentine, The Notness principle - a semiotic model of meanings
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000093992097

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.