PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 1 | 46--47
Tytuł artykułu

Optymalizowanie promocji

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Dostarczanie pracownikom marketingu, a w szczególności pracownikom marketingu handlowego (tzw. trade marketingu) danych do głębszych analiz mogących mieć wpływ na plany promocyjne i przyszłe strategie. Poprzez połączenie informacji o gazetkach handlowych oraz obniżkach cenowych z tygodniowymi danymi sprzedażowymi z sieci handlowych, dostarczone zostaje narzędzie zapewniające pełniejsze zrozumienie czynników mających wpływ na rozwój SKU, marki segmentu lub całej kategorii.
Rocznik
Numer
Strony
46--47
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000093995565

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.