PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 2 | 51--54
Tytuł artykułu

Lojalność i polskie paradoksy

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Sukces każdej działalności gospodarczej polega na utrzymywaniu lojalnego kręgu odbiorców, którzy wielokrotnie dokonują zakupów. Autor opisuje praktyki stosowane przez firmy, które uznaje się za przodujące w utrzymywaniu lojalnych klientów.
Rocznik
Numer
Strony
51--54
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • F.F. Reichheld, Lead for Loyalty, Harvard Business Review, July-August 2001
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000094260531

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.